Retourbeleid

Bij Qubey's Coffee willen we dat je helemaal tevreden bent met je aankoop. Lees hieronder ons retourbeleid voor koffiebonen en merchandise.

Koffiebonen

Omdat koffiebonen een vers product zijn, kunnen we om hygiënische en kwaliteitsredenen geen retouren of ruilingen accepteren zodra de verpakking is geopend.

We accepteren enkel retouren als:

  • De verpakking onbeschadigd en ongeopend is, én
  • De retour binnen 14 dagen na aankoop wordt aangevraagd met een aankoopbewijs

Let op:

Smaakvoorkeuren of verkeerde maling (indien gemalen koffie) vallen niet onder het retourrecht.

Als er iets mis is met je bestelling (bijvoorbeeld een verkeerd product of beschadigde verpakking), neem dan binnen 7 dagen na ontvangst contact op via info@qubeyscoffee.nl zodat we het kunnen oplossen.

👕 Merchandise (zoals T-shirts)

Je kunt kleding of andere merchandise retourneren of ruilen binnen 14 dagen na aankoop of ontvangst, mits:

  • Het artikel ongedragen, ongewassen en in originele staat is, inclusief labels en verpakking
  • Je een aankoopbewijs kunt tonen

Ruilen:

Wil je een andere maat of kleur? Neem contact met ons op via info@qubeyscoffee.nl voor beschikbaarheid.

De verzendkosten voor retouren zijn voor rekening van de klant, tenzij het product beschadigd of verkeerd geleverd is.

💸 Terugbetalingen

Zodra we je retour hebben ontvangen en goedgekeurd, wordt het aankoopbedrag binnen 5–10 werkdagen teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode.

📦 Retouradres

Qubey's Coffee

Marktplein 13

1421 AC Uithoorn

Nederland

Vragen over retouren?

Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!

E-mail: info@qubeyscoffee.nl

Adres: Marktplein 13, 1421 AC Uithoorn

Retourbeleid | Qubeys Coffee